Jumatate din clientii lui Nissan Leaf sunt fosti proprietari Toyota Prius
Data publicarii: 03-06-2010 | AutoPotrivit unui oficial Nissan, jumatate dintre cei care s-au aratat interesati de achizitionarea noului model electric Leaf sunt fosti proprietari de Toyota Prius.
Atunci cand a dezvoltat primul sau model electric de serie, Nissan nu s-a gandit ca va crea un asemenea impact asupra publicului cu inclinatii ecologiste. Noul Leaf nu numai ca aduce un public nou pentru brandul japonez, dar se pare ca fura si din clientii celorlalte modele eco, existente pe piata.
Potrivit unui studiu desfasurat de Nissan, din totalul celor 130.000 de potentiali clienti ai noului Leaf, jumatate, adica 65.000, sunt fosti proprietari de Toyota Prius. Al Castignetti, vice-presedinte al Nissan, a declarat ca rezultatul studiului este unul foarte important pentru constructorul japonez. "Cifrele arata ca exista in acest moment un segment de piata orientat catre vehiculele ecologice, care doreste sa treaca la un alt nivel. Detin in acest moment un vehicul hibrid, dar daca tehnologia le permite sunt gata sa faca si urmatorul pas", a sustinut Catignetti.
Nissan Leaf este propulsat de un motor electric de 107 cai putere, tinut in viata de un pachet de baterii litiu-ion, care asigura o autonomie de maxim 160 de kilometri, atunci cand viteza maxima se opreste la 137 de km/h. O incarcare normala, de la o priza de 220V, dureaza aproximativ opt ore.
egm via Automarket
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman