Socializarea reala ne face mai fericiti decat cea virtuala
Data publicarii: 12-05-2010 | LifestyleNimic nu poate inlocui bucuria de a petrece timp alaturi de familie si de cei dragi, releva un nou studiu care demonstreaza ca socializarea fata in fata ne face mult mai fericiti decat comunicarea online.
"Barometrul fericirii" este o cercetare bazata pe "Indexul fericirii" realizat de compania Coca-Cola, la care participa intre 500 si 1.000 de oameni din fiecare dintre cele 16 tari incluse in sondaj, potrivit Reuters. Printre acestea se numara Romania, Franta, Italia, Spania, Marea Britanie, Bulgaria, Rusia, Africa de Sud, China si Statele Unite ale Americii.
Aproximativ 40% din cei intervievati au declarat ca timpul petrecut cu cei dragi dupa serviciu reprezinta pentru ei cel mai fericit moment al zilei, in timp ce 20% spun ca s-au simtit cel mai fericiti atunci cand stateau la masa cu familia. Pe de alta parte, doar 5% din personale incluse in sondaj au spus ca ii face fericiti comunicarea online cu prietenii, si chiar mai putini, 2%, ca primul SMS primit le-a facut ziua mai frumoasa.
Familia si partenerii s-au dovedit, de departe, cele mai importante surse de fericire pentru aproape 80% din cei inclusi in cercetare, iar prietenii s-au clasat pe locul 2, cu 15%. Imbratisarile si mancarea sunt de asemenea surse de fericire pentru o treime dintre rusi si britanici.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile