Ferrari pregateste un ceas pe masura marcii: 300.000 de euro
Data publicarii: 11-05-2010 | AutoOrologierul francez Cabestan a anuntat ca va scoate pe piata un ceas ultra-exclusiv. Acesta va purta semnatura designerului francez Jean-Francois Ruchonnet si va fi produs intr-o serie limitata de 60 de exemplare.
Denumirea oficiala a ceasului este Scuderia Ferrari One by Cabestan, acesta fiind de fapt un hibrid de design intre deja existentele Cabestan Nostromo (105.000 de euro) si Cabestan Winch Vertical Turbillon, ambele desenate de acelasi Jean-Francois Ruchonnet. Evident, ceasul care poarta sigla Ferrari pastreaza elemente clasice ale marcii italiene, acestea fiind dublate de un mecanism intern cu turbillon si de elemente constructive produse si montate exclusiv manual de maestrul orologier Eric Coudray. Aceste elemente fac din ceasul mecanic construit de Cabestan unul dintre cele mai exacte din lume, pierderile garantate fiind de maximum plus/minus o secunda la fiecare 24 de ore.
Scuderia Ferrari One by Cabestan va fi destinat exclusiv clientilor Ferrari, fiecare dintre cele 60 de exemplare care vor fi construite urmand sa coste 300.000 de euro, un pret care se aliniaza perfect la criteriile de top ale celor care isi permit sa aiba in garaj un Ferrari.
Luxist via Automarket
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani