Locuintele fara clienti, vandute prin sistemul Do It Yourself
Data publicarii: 07-05-2010 | ImobiliareBlocajul de pe piata imobiliara obliga dezvoltatorii sa vina cu idei inedite pentru a vinde locuintele. Compania Impact vine cu un nou concept pentru cei care doresc sa-si cumpere o locuinta noua - "Do It Yourself", ce presupune ca beneficiarul sa realizeze anumite lucrari in regie proprie.
Astfel, in functie de nivelul de implicare al fiecarei familii, sistemul "Do It Yourself" ofera posibilitatea reducerii cu 10-40% a pretului locuintei. Primul nivel de echipare, intitulat Mud 40 presupune achitarea cu 40% mai putin daca clientul este dispus sa faca "cu forta" compartimentarea interioara a apartamentului, sa-l echipeze si sa-l finizeze.
Al doilea nivel - Push 30, inseamna un pret cu 30% mai mic daca viitorul locatar va face "cu pricepere" echiparea si finisarea apartamentului. "Inspiratia" este cuvantul de ordine pentru cel de-al treilea nivel, intitulat Brico 10, ceea ce inseamna ca se va achita cu 10% mai putin pentru locuinta. Ultima varianta - Cool - presupune achitarea integrala a apartamentului pentru cei care vor sa-l cumpere la cheie.
"Studiile efectuate de Impact D&C SA in randul beneficiarilor si familiilor acestora arata ca, dupa achizitia unei locuinte, circa 35% dintre acestia sunt interesati sa realizeze, in regie proprie, operatiunile de finisare (tip Brico), circa 22% sunt dispusi sa efctueze si operatiunile de echipare (tip Push), in timp ce 17% vor sa «isi suflece serios manecile» si sa realizeze pe cont propriu pana si compartimentarea interioara a locuintelor (tip Mud). Mai mult, in ultimile trei luni, sondajele Impact arata ca numarul celor care vor sa abordeze in regie proprie anumite lucrari in locuinte a crescut usor, cu circa 5%, in defavoarea clientilor care doresc case la cheie", se arata intr-un comunicat al companiei.
Integral in Money.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile