Slujba de criza, tratata cu umor
Data publicarii: 03-05-2010 | HR/CariereUneori, serviciul pe care-l ai pe timp de criza poate deveni o sursa de amuzament. La fel se intampla si atunci cand nu-l mai ai. Asa spun autorii unei carti despre metodele de supravietuire in situatii-limita generate de locul de munca, noteaza agentia Reuters.
Gregory Bergman si Jodi Miller, doi comedianti din Los Angeles, au ajuns la concluzia ca, in perioada de recesiune, angajatii nevoiti sa-si schimbe serviciul descopera o noua perspectiva asupra situatiilor prin care trec si trateaza cu umor politicile companiei pentru care lucreaza.
"Oamenii au nevoie sa se amuze si le face placere sa asculte orice povestioara legata de serviciu sau de lipsa lui", afirma Jodi Miller. "Acum, cand spun ca nu am bani sau ca am ramas fara slujba, oamenii se regasesc in aceasta situatie si chiar fac haz de ea", mai spune ea. "Inainte de criza, daca spuneam asa ceva, eram considerata o ratata", adauga Jodi Miller.
Cartea celor doi comedianti trateaza diverse situatii neasteptate, in care oameni cu studii superioare, de pilda, isi trec numai studiile medii in CV, sperand sa primeasca o slujba pentru care ar fi, altfel, supracalificati.
Cat despre sugestiile lor pentru a supravietui in astfel de cazuri, Bergman si Miller spun ca atunci cand seful te striga pe un alt nume, poti sa faci cerere sa ti-l modifici, iar atunci cand un coleg iti paseaza sarcinile lui, ai o singura solutie: sa faci totul prost.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani