Slujba de criza, tratata cu umor
Data publicarii: 03-05-2010 | HR/CariereUneori, serviciul pe care-l ai pe timp de criza poate deveni o sursa de amuzament. La fel se intampla si atunci cand nu-l mai ai. Asa spun autorii unei carti despre metodele de supravietuire in situatii-limita generate de locul de munca, noteaza agentia Reuters.
Gregory Bergman si Jodi Miller, doi comedianti din Los Angeles, au ajuns la concluzia ca, in perioada de recesiune, angajatii nevoiti sa-si schimbe serviciul descopera o noua perspectiva asupra situatiilor prin care trec si trateaza cu umor politicile companiei pentru care lucreaza.
"Oamenii au nevoie sa se amuze si le face placere sa asculte orice povestioara legata de serviciu sau de lipsa lui", afirma Jodi Miller. "Acum, cand spun ca nu am bani sau ca am ramas fara slujba, oamenii se regasesc in aceasta situatie si chiar fac haz de ea", mai spune ea. "Inainte de criza, daca spuneam asa ceva, eram considerata o ratata", adauga Jodi Miller.
Cartea celor doi comedianti trateaza diverse situatii neasteptate, in care oameni cu studii superioare, de pilda, isi trec numai studiile medii in CV, sperand sa primeasca o slujba pentru care ar fi, altfel, supracalificati.
Cat despre sugestiile lor pentru a supravietui in astfel de cazuri, Bergman si Miller spun ca atunci cand seful te striga pe un alt nume, poti sa faci cerere sa ti-l modifici, iar atunci cand un coleg iti paseaza sarcinile lui, ai o singura solutie: sa faci totul prost.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău