Femeile isi iubesc masinile mai mult timp decat o fac barbatii
Data publicarii: 03-05-2010 | AutoUn studiu realizat de o firma de leasing din SUA a scos la iveala faptul ca femeile isi iubesc masinile mai mult timp decat barbatii.
Achizitia unei masini noi este un proces foarte complicat pentru multi dintre noi. Sunt o multime de modele pe care le putem alege, facem numeroase calcule, mergem la showroom-uri sa le conducem si dupa o lunga perioada de consultari cu prietenii si familia o alegem pe cea care ni se potriveste. Dupa aceea suntem foarte incantati de achizitia facuta si putem spune ca ne indragostim de noua masina. Dar oare cat dureaza idila dintre om si masina?
La aceasta intrebare au raspuns 2.500 de persoane in cadrul unui studiu realizat de firma americana de leasing Lease Trader. O prima concluzie la care au ajuns cercetatorii a fost ca femeile sunt indragostite de masina achizitionata pentru o perioada de timp de pana la trei ori mai mare decat barbatii. "In general, conducatorii auto care isi achizitioneaza un automobil in leasing au parte de o idila mai scurta", a declarat Sergio Stiberman, director executiv Lease Trader.
33% din barbatii chestionati au declarat ca idila se termina atunci cand isi parcheaza masina foarte aproape de alte automobile. Pentru 22 de procente din barbatii interogati transportul echipamentului sportiv reprezinta finalul "povestii de dragoste", in timp ce pentru 17% din ei faptul ca isi ingrijesc masina mai rar este un motiv de "despartire".
In cazul femeilor, 39% dintre acestea au declarat ca nu isi mai iubesc masina atunci cand sotul lor se urca pentru prima oara la volan. Pentru 24% din femeile interogate idila se incheie atunci cand transporta copiii altor persoane in masina, in timp ce pentru 12% din ele mancatul in autoturism reprezinta un motiv de "despartire". Doar 2 procente din femeile care au participat au declarat ca nu mai sunt atrase de masina in momentul in care incep sa fumeze in habitaclu.
usatoday via Automarket
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa