Femeile isi iubesc masinile mai mult timp decat o fac barbatii
Data publicarii: 03-05-2010 | AutoUn studiu realizat de o firma de leasing din SUA a scos la iveala faptul ca femeile isi iubesc masinile mai mult timp decat barbatii.
Achizitia unei masini noi este un proces foarte complicat pentru multi dintre noi. Sunt o multime de modele pe care le putem alege, facem numeroase calcule, mergem la showroom-uri sa le conducem si dupa o lunga perioada de consultari cu prietenii si familia o alegem pe cea care ni se potriveste. Dupa aceea suntem foarte incantati de achizitia facuta si putem spune ca ne indragostim de noua masina. Dar oare cat dureaza idila dintre om si masina?
La aceasta intrebare au raspuns 2.500 de persoane in cadrul unui studiu realizat de firma americana de leasing Lease Trader. O prima concluzie la care au ajuns cercetatorii a fost ca femeile sunt indragostite de masina achizitionata pentru o perioada de timp de pana la trei ori mai mare decat barbatii. "In general, conducatorii auto care isi achizitioneaza un automobil in leasing au parte de o idila mai scurta", a declarat Sergio Stiberman, director executiv Lease Trader.
33% din barbatii chestionati au declarat ca idila se termina atunci cand isi parcheaza masina foarte aproape de alte automobile. Pentru 22 de procente din barbatii interogati transportul echipamentului sportiv reprezinta finalul "povestii de dragoste", in timp ce pentru 17% din ei faptul ca isi ingrijesc masina mai rar este un motiv de "despartire".
In cazul femeilor, 39% dintre acestea au declarat ca nu isi mai iubesc masina atunci cand sotul lor se urca pentru prima oara la volan. Pentru 24% din femeile interogate idila se incheie atunci cand transporta copiii altor persoane in masina, in timp ce pentru 12% din ele mancatul in autoturism reprezinta un motiv de "despartire". Doar 2 procente din femeile care au participat au declarat ca nu mai sunt atrase de masina in momentul in care incep sa fumeze in habitaclu.
usatoday via Automarket
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile