Dezvoltatorii imobiliari au renuntat la cadouri
Data publicarii: 28-04-2010 | ImobiliareAutoturismele, biletele la opera si alte promotii oferite la achizitia unei case noi au fost inlocuite cu reducerile de pret. Au mai ramas bonusurile de mobilier.
Dezvoltatorii imobiliari au redus substantial bonusurile pentru achi zitia de apartamente si sustin ca preturile au ajuns deja la limita profitabilitatii.
Daca anii trecuti locuintele erau insotite de o serie de produse, de la mobila si obiecte sanitare, la electrocasnice si chiar automobile, anul acesta comerciantii pun mai mult accent pe reducerile de pret.
Specialistii in vanzari spun ca bonusurile oferite oricum nu-i atrageau pe clienti, care fac eforturi financiare pentru a-si achizitiona locuinta in aceasta perioada. Astfel, cea mai buna metoda de vanzare este concentrarea asupra pretului final.
Promotiile excentrice aduc faima proiectelor
Masini, televizoare sau sisteme de aer conditionat - promotiile nastrusnice promovate intens lunile trecute de comercianti au inceput sa dispara de pe piata. Multi dintre cei care au avut astfel de pachete au renuntat astazi la ele.
"Am avut cele mai interesante promotii de-a lungul timpului: masini de lux, abonamente VIP la Opera sau la sala de fitness etc. Am descoperit, pe propria piele, ca acestea sunt bune doar ca strategie de marketing si ca nu fac decat sa faca proiectul cat mai cunoscut", spun reprezentantii complexului Lotus Cismigiu.
In prezent ei se axeaza pe reducerile de pret. "Pentru ca nu mai avem nevoie de acest lucru si vrem doar sa vindem apartamentele ramase, am respectat dorintele clientilor si avem, la fie care cateva luni, un alt apartament la promotie. In aceasta luna, un apartament cu doua camere este redus de la 170.000 de euro la 147.000 de euro", spun acestia.
Tot pe reduceri mizeaza si Brancusi Residence, din Capitala, dar si Colina Florilor, din Sinaia. Agentii imobiliari spun ca bonusurile nu prea au avut succes la public. "Nu au mers. Masina constituie un alt tip de nevoie, fata de casa. Cel mai important criteriu de achizitie, in acest moment, este pretul", spune Ionut Balau, managing partner Coldwell Banker.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman