Dacia si BCR, printre marcile care au castigat increderea romanilor
Data publicarii: 28-04-2010 | ActualitateCel mai important studiu de piata realizat asupra consumatorului din Europa arata ca, la categoria automobile, Dacia a trecut pe primul loc in topul increderii romanilor, loc ocupat anul trecut de Mercedes - Benz.
Studiul, realizat de Reader's Digest pentru al zecelea an, isi propune sa identifice si sa premieze marcile care au reusit sa castige increderea europenilor in acest an. Rezultatele "Trusted Brands" din Romania au evidentiat schimbari la nivel de perceptie si incredere fata de anii precedenti.
La categoriile banca, automobile, camera foto sau companie de asigurari s-au schimbat liderii, in timp ce la alte categorii - electrocasnice, benzinarii, cosmetice - ocupantii locului intai si-au intarit pozitia prin procente mai mari, comparativ cu anii trecuti. Una dintre marile surprize ale studiului din acest an a fost revenirea in forta a unor branduri romanesti.
Trusted Brands 2010 s-a desfasurat concomitent in 16 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii de branduri comune celor 16 tari si maximum 18 categorii locale. Romania a inregistrat cea mai mare rata de raspuns la nivel european, dupa Finlanda - 14,1%.
Intre marcile care au castigat increderea romanilor se afla: Dacia, Dell, Nokia, Vodafone, Canon, Paralela 45, BCR, Visa, Asirom, RCS & RDS, Petrom, Eurovita, Nurofen, Algocalmin, Head & Shoulders, Nivea, Ariel, Nestle. La categoriile locale, marcile care au castigat au fost Vel Pitar, Ceresit, Cris-Tim, Fuchs, Borsec, Medlife, Walmark, Danone, Carrefour, etc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman