Dacia si BCR, printre marcile care au castigat increderea romanilor
Data publicarii: 28-04-2010 | ActualitateCel mai important studiu de piata realizat asupra consumatorului din Europa arata ca, la categoria automobile, Dacia a trecut pe primul loc in topul increderii romanilor, loc ocupat anul trecut de Mercedes - Benz.
Studiul, realizat de Reader's Digest pentru al zecelea an, isi propune sa identifice si sa premieze marcile care au reusit sa castige increderea europenilor in acest an. Rezultatele "Trusted Brands" din Romania au evidentiat schimbari la nivel de perceptie si incredere fata de anii precedenti.
La categoriile banca, automobile, camera foto sau companie de asigurari s-au schimbat liderii, in timp ce la alte categorii - electrocasnice, benzinarii, cosmetice - ocupantii locului intai si-au intarit pozitia prin procente mai mari, comparativ cu anii trecuti. Una dintre marile surprize ale studiului din acest an a fost revenirea in forta a unor branduri romanesti.
Trusted Brands 2010 s-a desfasurat concomitent in 16 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii de branduri comune celor 16 tari si maximum 18 categorii locale. Romania a inregistrat cea mai mare rata de raspuns la nivel european, dupa Finlanda - 14,1%.
Intre marcile care au castigat increderea romanilor se afla: Dacia, Dell, Nokia, Vodafone, Canon, Paralela 45, BCR, Visa, Asirom, RCS & RDS, Petrom, Eurovita, Nurofen, Algocalmin, Head & Shoulders, Nivea, Ariel, Nestle. La categoriile locale, marcile care au castigat au fost Vel Pitar, Ceresit, Cris-Tim, Fuchs, Borsec, Medlife, Walmark, Danone, Carrefour, etc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des