Romanii prefera sa joace la loto decat sa faca donatii umanitare
Data publicarii: 15-04-2010 | ActualitateCirca o treime dintre romani, respectiv 32%, prefera sa dea bani la loterie decat sa faca donatii umanitare, arata un sondaj Mercury Research, realizat la comanda Fundatiei pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FSDC) si prezentat joi in Capitala.
Donatiile umanitare reprezinta prima alegere pentru doar un roman din cinci.
Doar cei care dau donatii la biserica (51%) sunt mai numerosi decat jucatorii la loto. "In randul batranilor de la tara, aproape 100% dintre acestia spun ca au facut o donatie la biserica", a precizat sociologul Mircea Kivu.
Conform aceluiasi sondaj, doar 4% dintre romani spun ca au facut munca voluntara pentru o organizatie neguvernamentala, in timp ce procentul celor care au prestat voluntar pentru Biserica este de 19%.
Sondajul a fost realizat la nivel national, in perioada 13 - 28 februarie, pe un esantion de 1.196 persoane.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice