Nissan va rechema in service peste 25.000 de autoturisme din Japonia
Data publicarii: 07-04-2010 | AutoConstructorul auto NIssan va rechema in service peste 25.000 de autoturisme din Japonia, din cauza unor probleme ale pedalei de acceleratie, a anuntat miercuri compania, citata de AFP.
Rechemarea celor 25.024 de autoturisme vine dupa ce compania a rechemat aproape 540.000 de masini la nivel mondial, majoritatea in Statele Unite, din cauza unor probleme ale pedalelor de frana si ale indicatoarelor de combustibil.
Compania a precizat ca exista riscul ca pedalele de acceleratie din masinile afectate sa revina prea lent dupa ce au fost apasate, din cauza uneoi acumulari de ulei in mecanismul de control, a declarat Mitsuru Yonekawa, purtator de cuvant al Nissan.
"Toate autoturismele sunt echipate cu sistemul dublu de franare brake override, care opreste autoturismul chiar si in cazul in care pedala de acceleratie nu a revenit complet", a adaugat el.
Rechemarile vizeaza modelele Cefiro, Bluebird, Sunny, Primera si Tino fabricate intre august 1998 si august 2002, si comercializate numai pe piata japoneza.
Compania a primit 43 de plangeri legate de aceasta problema, inclusiv in urma unui accident ce a provocat ranirea usoara a unei persoane, in luna februarie, a mai anuntat compania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii