Imprumuturile marca Provident, intre bine si rau
Data publicarii: 07-04-2010 | Finante-BanciUnica pe piata atat ca dobanzi, dar si ca strategie de marketing, compania Provident a reusit sa atraga de partea ei o serie de clienti care sunt multumiti de servicii, dar si unii care ii apostrofeaza pentru modul in care isi desfasoara businessul, noteaza Evenimentul Zilei. In realitate, singurii sai competitori pot fi rudele, vecinii sau cunostiintele clientilor, care le pot imprumuta sume mici fara dobanzi uriase.
Provident este cunoscuta ca fiind compania de creditare cu cele mai mari dobanzi din piata, DAE (dobanda anuala efectiva - n.r.) poate ajunge si la aproximativ 520%, adica de 15 ori mai mare decat valoarea practicata de bancile de pe piata locala la ora actuala.
Avantaje versus dezavantaje
Avantajele oferite de in stitutia financiara nebancara (IFN) sunt in primul rand ca nu i se cer solicitantului prea multe acte, nici nu este verificat la Biroul de Credite si nici nu conteaza daca a avut sau are alte imprumuturi. Dezavantajul este DAE uriasa si faptul ca rata trebuie achitata saptamanal, in timp ce la restul creditorilor se achita lunar. EVZ a pus pentru dumneavoastra, in oglinda, doua cazuri ale clientilor Provident. Unii care au luat credite de la IFN si sunt multumiti, si altii care nu vor sa mai auda de aceasta companie.
Pe de o parte, o avem pe Mariana Marin, care a ajuns din 2007 pana acum sa ia opt credite si continua pentru ca nu vrea sa mai auda de banci. Iar de cealalta parte il avem pe fiul unui debitor, care contesta contractele facute de tatal sau si care sustine ca Provident nu respecta nici regulile Bancii Nationale a Romaniei si nici pe cele impuse de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii