iPad si lumea de dupa iPad
Data publicarii: 30-03-2010 | IT&CAu mai ramas patru zile pana la lansarea pe piata a celui mai asteptat gadget din ultimul an: tableta iPad de la Apple. Telecomul si internetul mobil s-au schimbat fundamental dupa aparitia iPhone. Cu iPad, Apple vizeaza mai multe domenii: de la carti in format electronic pana la segmentul netbook.
Inca de la prezentarea oficiala de la sfarsitul lui ianuarie a fost clar ca iPad va fi un dispozitiv destinat, in principal, navigarii pe internet, mail-urilor, rularii de fotografii, jocurilor video (cu imbunatatiri in experienta tactila) si nu in ultimul rand cartilor in format electronic (functie de e-reader). De asemenea, noul gadget se incadreaza perfect in "ecosistemul" creat in jurul iPhone prin App Store (peste 150.000 de aplicatii).
Un sondaj realizat de firma de cercetare de piata comScore privind intentiile de utilizare, a aratat ca pentru 50% dintre potentialii cumparatori, de baza va fi navigarea pe internet, urmata de e-mail (48%), player audio (38%), cititul cartilor (37%), consum media (34%). Cu alte cuvinte, va fi un gadget pentru noua generatie de entertainment mobil, cu interfata tactila si conectare la internet.
Startul precomenzilor s-a dat la 12 martie, iar oficialii Apple au anuntat la sfarsitul saptamanii trecute epuizarea stocului destinat precomenzilor, o reincarcare a stocurilor si reluare de comercializari fiind programata pentru 12 aprilie.
In functie de capacitatea de stocare, primele modele de iPad vor costa intre 499 si 699 de dolari, beneficiind doar de conectivitate Wi-Fi. Versiunile capabile de conexiune 3G ar trebui sa apara pe piata spre sfarsitul lunii aprilie, cu preturi cuprinse intre 629 si 829 de dolari. In lipsa unor informatii legate de disponibilitatea pe piata locala, multi romani s-au "lipit" de precomenzi prin intermediul cunostintelor de peste ocean.
Integral in Jurnalul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului