Viteza medie de circulatie in Bucuresti, 12 km/h
Data publicarii: 30-03-2010 | AutoEste clar. In Bucuresti nu mai exista o ora de varf. Fie ca te afli la orele 9 ale diminetii in trafic, fie ca te duci la un film seara, la ora 20.00, cu siguranta vei avea parte de cel putin o intersectie aglomerata.
Si uite asa s-a stabilit - viteza medie maxima a unei masini in oras este de 12 km/h; insa foarte bine poate fi si de 7 km/h. Sa ne amintim de zilele cu ninsoare si se ne gandim la ploaia care practic paralizeaza traficul.
Cu toate semafoarele sincronizate, inteligente sau promisiunile factorilor de decizie locali cu privire la masurile de decongestionare a traficului, un lucru nu se schimba: pierdem ore bune pentru a ajunge dintr-o parte a orasului in cealalta, mai ales daca tranzitam zone precum Gara de Nord, Piata Victoriei, zona Unirii, Universitate, Piata Sudului, Piata Iancului sau Razoare.
Daca ne gandim ca circa 1,5 milioane de masini tranziteaza zilnic Bucurestiul si luam in calcul viteza medie de 17 km/h, ajungem la concluzia ca sintagma "ora de varf" nu-si mai are sensul si ca mai bine apelam la metrou sau ne luam bicicleta. Desi in al doilea caz s-ar putea sa ne punem in pericol viata.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile