Sony va furniza televizoare 3D din 10 iunie, in Japonia
Data publicarii: 10-03-2010 | IT&CSony intra pe piata televizoarelor 3D: grupul japonez estimeaza ca va vinde cel putin 25 de milioane de astfel de televizoare intr-un an. Compania va incepe sa furnizeze aceste produse in Japonia din iunie, potrivit declaratiilor vicepresedintelui Sony. Producatorul se asteapta ca pana in martie 2013 vanzarile de televizoare 3D sa ajunga la 11,1 miliarde de dolari.
Oficialii grupului au anuntat ca au in plan o colabarare cu posturile de televiziune si cu producatorii de jocuri pentru diversificarea continutului.
Samsung Electronics, cel mai mare producator de televizoare din lume, dar si LG Electronics si Panasonic si-au afirmat si ele dorinta de a vinde televizoare 3D.

Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile