Criza a dezvoltat o noua specie - turistul imobiliar
Data publicarii: 08-03-2010 | ImobiliareLipsa banilor si inghetarea creditarii i-a transformat pe romani in turisti imobiliari, iar targurile de profil s-au transformat in muzee. Vizitatorii se uita, cer cateva informatii si pleaca. Nimeni nu cumpara!
Targurile imobiliare "concureaza" muzeele si la numarul de vizitatori. La cel mai recent eveniment de acest gen din Capitala, desfasurat la sfarsitul saptamanii, numarul de expozanti l-a depasit cu mult pe cel al vizitatorilor.
Romanii nu s-au aratat impresionati nici de "superofertele" si reducerile de preturi anuntate de dezvoltatori. Potrivit organizatorilor, constructorii au taiat intre 10 si 40% din pret ca sa-i atraga pe potentialii cumparatori, potrivit organizatorilor. Astfel, un apartament de doua camere situat pe Bulevardul Basarabia, cu o suprafata de 95 metri patrati, costa 124.000 euro, dupa ce dezvoltatorul a aplicat o reducere de 40%.
Sunt si dezvoltatori care, pentru a crea impresia unei oferte de nerefuzat, ofera reduceri doar pentru o perioada limitata. Astfel, potentialii clienti pot beneficia, pana la 15 mai, de o reducere de 10% la cumpararea unei case dintr-un ansamblu rezidential localizat in comuna Vidra, din Ilfov. Casele care fac obiectul ofertei au suprafete construite de 56-127 metri patrati, avand preturi cuprinse intre 49.000 si 70.000 euro. In cadrul aceluiasi ansamblu rezidential se poate cumpara doar lotul de teren construibil, la un pret de 50 euro pe metru patrat.
O alta metoda prin care dezvoltatorii spera sa ii momeasca pe cumparatori este oferirea de locuri de parcare sau bucatarii gata mobilate si utilate.
Integral in Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului