Campofrio Food Group fuzioneaza cu Caroli Foods Group
Data publicarii: 05-03-2010 | AfaceriCaroli Foods Group si Campofrio Food Group au anuntat vineri semnarea acordurilor de fuziune a operatiunilor celor doua companii, in forma unui joint venture, in Romania si teritorii invecinate care includ Bulgaria, Republica Moldova, Serbia, Ucraina si Turcia.
Noul joint-venture va opera sub denumirea de Caroli Foods Group. Actiunile noii companii vor fi detinute in proportie de 51% de catre Caroli Foods Group si de 49% de catre Campofrio Food Group, care a achizitionat un pachet de actiuni in numerar pentru a detine participatia de 49% in cadrul noului joint venture.
"Acest joint venture va crea cea mai mare companie de pe piata produselor din carne procesata din Romania, cu o cota de piata cumulata de peste 16% si o cifra de afaceri care depaseste 120 milioane de euro. In timp ce Romania va ramane principala piata de desfacere, noul joint venture intentioneaza sa isi dezvolte prezenta si in zona Europei de Sud-Est", se arata in comunicatul trimis vineri.
Noul grup va avea un consiliu director format din cinci membri, reprezentanti ai Caroli Foods si Campofrio, care va fi prezidat de Talal El-Solh. Haluk Akdemir, in prezent CEO al Caroli Foods, va deveni Chief Executive Officer al noului joint venture.
Tranzactia este supusa aprobarii de catre Consiliul Concurentei si altor proceduri care constituie o practica uzuala pentru acest tip de tranzactii.
Caroli Foods este unul dintre liderii pietei de mezeluri din Romania, ocupand propriilor estimari locul doi. Grupul produce cinci marci de mezeluri: Gourmet, Caroli, Maestro, Sissi (franciza) si Primo Familia. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit peste 35 de milioane de euro in procesarea si distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igiena, resurse umane etc.). Grupul are 1.300 de angajati si doua fabrici la Pitesti, cu o suprafata productiva de peste 18.000 de metri patrati. Grupul Caroli Foods este in principal format din companiile Caroli Prod 2000 SRL, Caroli Foods Group SRL, Caroli Brands SRL si Maestro Industries SRL.
Campofrio Food Group este cel mai important jucator de pe piata de produse procesate din carne din Europa. Compania are peste 250 milioane de consumatori si vanzari de 1.846 milioane euro in 2009. Campofrio Food Group detine sapte companii care opereaza interdependent in cadrul grupului, ocupand prima pozitie din punct de vedere al cotei de piata in Spania (Campofrio), Franta (Aoste), Portugalia (Nobre) si Olanda (Stegeman). De asemenea, detine cea de-a doua pozitie in Belgia (Imperial), o prezenta relevanta in Italia (Aoste) si are o importanta penetrare pe diverse segmente in Germania (CFG Deutschland). In urma realizarii noului joint venture cu compania Caroli Foods Group, pozitia Campofrio Food Group se va intari si pe piata din Romania. Grupul are 9.000 de angajati care activeaza in urmatoarele companii: Aoste, Campofrio, Nobre, Imperial, Stegeman, CFG Deutschland si Campofrio Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile