GarantiBank lanseaza cardul cu oglinda, creat special pentru femei
Data publicarii: 03-03-2010 | Finante-BanciIn martie, GarantiBank sarbatoreste luna femeilor prin lansarea unui produs dedicat in exclusivitate acestora - cardul de credit Bonus Card cu oglinda. Noul produs, emis sub sigla MasterCard, combina functionalitatile unui card de credit, oferind in plus doamnelor si domnisoarelor o oglinda drept accesoriu, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
"Avand in vedere ca aproape 60% din cei 80.000 utilizatori Bonus Card sunt femei, lansam astazi in Romania Bonus Card cu oglinda, primul card de acest tip de pe piata, menit sa ofere doamnelor nu numai o experienta placuta la cumparaturi prin oferte special concepute pentru acestea, dar si un accesoriu personal util. In Turcia, acest produs a fost lansat in urma cu 3 ani si se bucura de un important succes comercial, atat prin prisma functionalitatii duble - card de credit si oglinda, cat si prin beneficiile oferite", a declarat Ilgaz Kaya, Director Carduri, GarantiBank.
"Bonus Card cu oglinda este un card de credit care ofera posesoarelor sale toate beneficiile programului de loialitate Bonus Card, precum un bonus sub forma de procent din valoarea cheltuita in cele peste 25 de milioane de magazine din toata lumea, dar si beneficii speciale pentru femei. In reteaua de peste 1.700 de comercianti parteneri din Romania, cele care detin acest card pot achizitiona produse in maxim 18 rate fara dobanda sau comisioane si pot castiga bonusuri cuprinse intre 1% si 10% pentru fiecare tranzactie efectuata cu acesta. Bonusurile colectate in urma tranzactiilor pot fi folosite ulterior pentru cumparaturi gratuite in cadrul acestei retele", potrivit reprezentantilor bancii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului