GarantiBank lanseaza cardul cu oglinda, creat special pentru femei
Data publicarii: 03-03-2010 | Finante-BanciIn martie, GarantiBank sarbatoreste luna femeilor prin lansarea unui produs dedicat in exclusivitate acestora - cardul de credit Bonus Card cu oglinda. Noul produs, emis sub sigla MasterCard, combina functionalitatile unui card de credit, oferind in plus doamnelor si domnisoarelor o oglinda drept accesoriu, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
"Avand in vedere ca aproape 60% din cei 80.000 utilizatori Bonus Card sunt femei, lansam astazi in Romania Bonus Card cu oglinda, primul card de acest tip de pe piata, menit sa ofere doamnelor nu numai o experienta placuta la cumparaturi prin oferte special concepute pentru acestea, dar si un accesoriu personal util. In Turcia, acest produs a fost lansat in urma cu 3 ani si se bucura de un important succes comercial, atat prin prisma functionalitatii duble - card de credit si oglinda, cat si prin beneficiile oferite", a declarat Ilgaz Kaya, Director Carduri, GarantiBank.
"Bonus Card cu oglinda este un card de credit care ofera posesoarelor sale toate beneficiile programului de loialitate Bonus Card, precum un bonus sub forma de procent din valoarea cheltuita in cele peste 25 de milioane de magazine din toata lumea, dar si beneficii speciale pentru femei. In reteaua de peste 1.700 de comercianti parteneri din Romania, cele care detin acest card pot achizitiona produse in maxim 18 rate fara dobanda sau comisioane si pot castiga bonusuri cuprinse intre 1% si 10% pentru fiecare tranzactie efectuata cu acesta. Bonusurile colectate in urma tranzactiilor pot fi folosite ulterior pentru cumparaturi gratuite in cadrul acestei retele", potrivit reprezentantilor bancii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile