Cardurile pre-paid castiga teren in Europa
Data publicarii: 24-08-2006PSE Consulting estimeaza ca rata anuala de crestere a cardurilor prepaid va depasi 110% in urmatorii cinci ani. Produsele pre-paid de cadouri - cum sunt cardurile care se bazeaza pe vouchere - vor reprezenta aproximativ 30% din sumele cheltuite pe carduri.
Cardurile pre-paid utilizate ca alternativa la cecurile de calatorie si cecurile externe vor detine 15% in vreme ce cheltuielile pe cardurile pre-paid folosite pentru plati pe Internet vor detine 13% din totalul sumelor cheltuite pe carduri.
Cel mai de succes program European in acest sens este cel dezvoltat de Posta Italia care in prezent are peste 1,9 milioane de carduri in circulatie de tip pre-paid (pe o platforma Visa Electron).
In Romania, singura colaborare dintre un emitent de tichete tip voucher - care este un mijloc de plata fara numerar de tip prepaid - si un emitent bancar vizeaza intelegerea dintre Accor Services si Finansbank: la obtinerea cardului Finans Avantaj, utilizatorii Ticket Restaurant nu platesc taxele de emitere si de administrare anuala.
Sursa: No-Cash
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani