Vanzarea prin telefon esueaza in 95% din cazuri
Data publicarii: 01-03-2010 | AfaceriCu totii am fost cel putin o data enervati de apelul unui necunoscut care vrea sa ne vanda ceva, cel mai adesea o asigurare de viata. Procentajul raspunsurilor negative pe care le primeste un vanzator prin telefon ajunge la 95% si este mai mare in Romania decat in alte tari din Europa.
"Ponderea de raspunsuri negative la telefon a unui vazator neinstruit poate sa fie foarte mare, de la 80% pana la 95%. Insa factorii de succes depind si de motivarea agentului de vanzari, de trainingul primit si de managementul pe care il are", spune Csaba Racz, senior trainer in cadrul firmei elvetiene de training si consultanta Siegel Eastern Europe. Acesta este de parere ca un training profesionist poate creste cu 30% rata de success a vanzarilor prin telefon.
"Romanii sunt mult mai reticenti la vanzatorii prin telefon decat alti europeni. Mai ales acum, in conditii de criza economica", spune Bogdan Comanescu, general manager al firmei de training Accelera. Potrivit acestuia, rata de raspuns pozitiv in cazul apelurilor de vanzare este chiar mai mica de 5%. Daca vorbim de angajarea in procesul de cumparare, procentajul de reusita este de 1% si poate fi crescut prin training pana la 3,5%.
Integral in Realitatea.net
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani