Andrei Gheorghe a facut site-ul Ministerului Finantelor violet
Data publicarii: 26-02-2010 | ActualitateSite-ul Ministerului Finantelor si-a schimbat culoarea: din banalul albastru al institutiilor publice, in atotputernicul violet, care face agenda in politica romaneasca. Purtatorul de cuvant al institutiei, Andrei Gheorghe, are doua explicatii - una "in gluma", care tine de "repetarea inversa a numelui lui Sebastian Vladescu", si a doua "serioasa", care tine de "dinamica cromatica a site-ului".
"Este vorba de o seductie voita, prin amplificarea tertiarului imaginar, care, inevitabil si mefistofelic, va duce la repetarea inversa a numelui lui Sebastian Vladescu, pentru subjugarea totala si fiscala a iobagului roman", a fost prima explicatie a lui Andrei Gheorghe, purtatorul de cuvant al ministerului. "Acum vorbind serios", a continuat Gheorghe, "Va dati seama cat de ridicoli suntem? Actionam in virtutea unor marote inexistente…" Purtatorul de cuvant a precizat ca pentru proiectul sau online, presa.nu, pe care a fost "nevoit sa-l inchida", a ales violetul inainte ca Viorel Hrebenciuc sa faca amintita culoare celebra in Romania.
"Sunt foarte multe calcule care au dus la alegerea acestei culori (pentru site-ul Ministerului Finantelor-n.r.), exista o logica a dinamicii cromatice. Imi place foarte tare violetul, e foarte puternic. Poate peste un an vom avea o alta culoare", a spus Gheorghe, adaugand ca, dupa parerea lui, site-ul este acum "mult mai accesibil". Schimbarea in violet a paginii web a institutiei publice este un lucru normal, considera purtatorul de cuvant: "Ajungi sa faci ceva normal, dar stii sigur ca acest normal va fi interpretat ca ceva malign…"
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului