Oficiul Registrului Comertului a solutionat in ultima luna 9.000 de dosare restante
Data publicarii: 17-02-2010 | ActualitateOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti a solutionat peste 9.000 de solicitari restante, dintr-un total de peste 11.000, astfel incat n-au mai ramas solicitari care sa necesite completarea actelor sau clarificari in legatura cu obiectul cererii, potrivit unui comunicat al MJ.
La data intrarii in vigoare a modificarilor legislative prin care s-a renuntat la implicarea in activitatea oficiilor registrului comertului a judecatorilor, respectiv 14 ianuarie 2010, existau 11.565 de solicitari restante, se precizeaza in comunicatul Ministerului Justitiei (MJ). In prezent au mai ramas de finalizat 1.846 cereri, care au fost analizate si au primit rezolutie de amanare, aflandu-se astfel la al doilea termen de amanare acordat. Conform prevederilor legale, daca nici in cele 15 zile, cat reprezinta al doilea termen de amanare acordat, nu se completeaza documentele sau nu se clarifica obiectiunile din dosar, cererile vor primi rezolutie de respingere.
La nivel national, in perioada 14 ianuarie - 10 februarie, comparativ cu perioada 14 decembrie 2009 - 13 ianuarie 2010, s-a inregistrat o crestere de 23,38% a numarului de solicitari adresate Registrului Comertului, se mai arata in comunicatul MJ.
In decembrie 2009, Guvernul a modificat cadrul legal astfel incat cererile de inregistrare in registrul comertului si, dupa caz, alte cereri aflate in competenta de solutionare a judecatorului delegat, au fost transferate in competenta de solutionare a directorului oficiului registrului comertului de pe langa tribunal si/sau persoanei sau persoanelor desemnate de catre directorul general al Oficiului National al Registrului Comertului. Dupa adoptarea acestei modificari, conducerea ONRC a dispus o serie de masuri interne pentru rezolvarea cat mai rapida a dosarelor restante la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti (ORC -TB).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des