Google Buzz aduce Facebook si Twitter direct pe Gmail
Data publicarii: 11-02-2010 | IT&CGigantul online Google isi foloseste uriasa retea de utilizatori Gmail pentru a prinde din urma liderii retelelor de socializare Facebook si Twitter. Google Buzz, noul serviciu lansat de Google marti, permite utilizatorilor sa transmita rapid mesaje, linkuri Web si fotografii tuturor prietenilor si colegilor, direct pe Gmail, cel mai popular produs al companiei.
De asemenea, caracteristicile noii retele de socializare sunt compatibile cu dispozitivele mobile, precum smartphone-urilebazate pe sistemul de operare Google's Android.
Noua tehnologie Google imita unele dintre caracteristicile cheie ale popularelor servicii de socializare Facebook si Twitter, care reprezinta o provocare din ce in ce mai mare pentru Google, in ceea ce priveste timpul petrecut online de utilizatori.
Integrand Buzz direct in Gmail, Google spera sa propulsese propria retea de socializare, beneficiind de numarul mare de utilizatori ai serviciului de email.
"In spatele Gmail, oricum s-a aflat mereu o gigantica retea sociala", a explicat Todd Jackson, Google Product Manager, in cadrul unei conferinte de presa sustinuta ieri.
Gmail ocupa locul al treilea in randul celor mai popular servicii de email din lume, cu 176,5 milioane de vizitatori unici in Decembrie, potrivit comScore, fiind devansat de Hotmail de la Microsoft si de Yahoo Mail, care au avut 369,2 milioane, respectiv 303,7 milioane de vizitatori unici.
Utilizatorii Gmail se vor putea folosi efectiv de noul Buzz incepand cu zilele urmatoare.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman