Noul Volkswagen Touareg
Data publicarii: 11-02-2010 | AutoVolkswagen a prezentat oficial fotografiile oficiale ale celei de-a doua generatii Touareg. Noul model preia liniile Golf si le aplica la scara mare. Marea noutate: Touareg e acum si hibrid!
Volkswagen a prezentat astazi oficial modelul care va duce mai departe traditia SUV-urilor marcii, inceputa in 2002. Desi la inceput era privit ca o ciudatenie intr-o gama care parea completa, Touareg s-a impus foarte repede pe piata, reusind sa acopere un gol pe care sefii Volkswagen au marsat ajutandu-se de eleganta si imaginea semi-premium a modelului lor. Ei bine, principalul contracandidat al lui X5 si ML revine in forta cu o generatie care spera sa egaleze macar cele 500.000 de exemplare Touareg vandute de Volkswagen pana acum.
DESIGN
La exterior, noul Touareg ramane fidel principiilor de design care l-au consacrat, aratand ca oamenii de creatie ai grupului Volkswagen au dorit sa semneze o evolutie normala a actualului model in dauna unei revolutii care ar fi dus SUV-ul german pe un teren minat. Liniile sunt insa mai dinamice, mai pline de forta, partea frontala fiind imprumutata de la fratii mai mici Golf, Polo si Scirocco, cu blocuri optice care se intind in continuarea grilei. Stampila care il individualizeaza pe Touareg in fata restului gamei este reprezentata de jocurile din interiorul blocurilor optice, designerii germanilor profitand la maximum de dimensiunile generoase oferite de aceste elemente ale lui Touareg pentru a incadra farurile intr-un patrulater LED. In partea posterioara, stopurile par o evolutie a celor de pe Golf, marea modificare de aici fiind reprezentata de aparitia terminatiilor laterale ale sistemului de evacuare.
INTERIOR/TEHNOLOGIE
In interior, noul Touareg este burdusit cu tehnologie de ultima generatie, sistemele completand un habitaclu care se mentine in limitele clasice Volkswagen. Inginerii germani au dotat noul Touareg cu un sistem de camere care permit observarea in timp real a elementelor din jurul masinii la manevrele de parcare, cu un pachet de setare automata a fazei lungi/fazei scurte, cu un pachet GPS cu monitor de 6.5 inch acompaniat de hard-disk propriu, si cu un sistem de climatizare pe patru zone. Dotarile tehnice ale lui Touareg 2 continua cu o serie de suspensii pneumatice de ultima generatie si mai ales cu transmisia automata cu opt trepte disponibila in versiunea standard.
VERSIUNE HIBRIDA
Noua generatie a modelului german scapa de nu mai putin de 208 kilograme in versiunea de baza, cea mai spectaculoasa aparitie fiind semnata insa de cea a trenului de propulsie hibrid care combina motorul V6 turbo pe benzina de 333 de cai putere cu o unitate electrica de 47 de cai pentru a ajunge la un total rezonabil de 380 CP si 580 Nm. Motorul electric este asezat de inginerii germani intre cutia automata cu opt rapoarte si unitatea pe benzina, acesta avand capacitatea de a muta singur din loc noul Toureg si de a-l plimba in mod 100% electric pana la 50 de kilometri pe ora. In aceste conditii, Touareg Hybrid afiseaza un consum mediu mixt de 8.2 litri/100 km si o cifra a emisiilor de 193 grame CO2/km.
Touareg Hybrid (380 CP, 580 Nm) - consum mediu 8.2 litri/100 km, emisii 193 grame CO2/km. 0-100 km/h in 6.5 secunde, viteza maxima 240 km/h.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman