Banca Transilvania a ajuns la 300 de unitati

Data publicarii: 23-08-2006
Reteaua teritoriala a Bancii Transilvania a ajuns la 300 de unitati, prin deschiderea Agentiei Calea Motilor, Cluj-Napoca. Noua unitate, aflata pe Calea Motilor nr. 106, va oferi servicii atat persoanelor fizice, cat si juridice, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Printre clientii noii unitati vor fi, cu siguranta, si studenti, avand in vedere localizarea acesteia in apropierea celui mai mare complex studentesc din Cluj.

Banca Transilvania este recunoscuta pentru cresterea sa accelerata, pe toate planurile. In prezent, se afla pe locul 4 in topul bancar romanesc, ca numar de sucursale si agentii, iar dezvoltarea sa va continua, in acelasi ritm, si in perioada urmatoare.

Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, afirma: “Am ajuns la 300 de unitati, ceea ce inseamna pentru noi respectarea angajamentului de a veni tot mai aproape de clienti, dar si depasirea obiectivului propus pentru acest an, in ceea ce priveste extinderea teritoriala. Momentul coincide cu retragerea din activitate a d-lui Nicolae Ploata, Director Executiv, Chief Operation Officer, care a facut parte din top managementul bancii, membru al Comitetului de Management si reprezentant in cadrul Consiliului de Administratie, care a coordonat pana acum domeniul decontari, carduri, informatica, investitii si logistica. Pe aceasta cale, as dori sa-i multumesc, in numele echipei BT, pentru daruirea sa si pentru faptul ca si-a adus contributia la construirea povestii de succes a Bancii Transilvania”.

Activitatea d-lui Ploata va fi continuata de dl. Leontin Toderici, care, in prezent, are functia de Director Executiv, Deputy Chief Operation Officer in cadrul Bancii Transilvania si care va coordona, in principal, domeniul decontari, carduri si informatica.

Nicolae Ploata declara: “Am fost alaturi de Banca Transilvania inca de la inceputurile ei. Primii pasi au fost grei, dar hotaratori. Am stiut, inca de atunci, ca Banca Transilvania a fost creata cu un vis: acela de a deveni o institutie bancara de succes. Au fost momente si grele, si frumoase, de neuitat, fara de care banca nu ar fi fost ceea ce reprezinta azi: un brand puternic si o companie de top. Ma retrag cu bucuria unei cariere implinite, stiind ca Banca Transilvania inseamna OAMENI, PERFORMANTA, IMPLICARE si SATISFACTIA EFORTULUI DEPUS”.

Prima parte a acestui an a insemnat pentru banca o crestere importanta a activitatii pe toate planurile: numarul de clienti activi a ajuns la peste 750.000, au fost deschise nu mai putin de 80 de unitati, iar oferta de produse si servicii dedicate atat persoanelor fizice, cat si juridice, s-a imbogatit.

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: