Top 10 cei mai mari advertiseri mondiali in 2009
Data publicarii: 26-01-2010 | MediaBugetele alocate publicitatii cresc de la an la an, ca efect atat al extinderii prezentei globale a marilor companii, cat si al diversificarii mediilor prin care se pot trimite mesaje comerciale. Astfel, daca in urma cu 15 ani televiziunea, presa scrisa si radioul erau principalele suporturi pentru reclame, acum internetul sau telefonia mobila incep sa joace un rol din ce in ce mai important.
Firma de marketing Advertising Age intocmeste anual un top al celor mai mari advertiseri mondiali, analistii agentiei contabilizand fondurile alocate tuturor tipurilor de publicitate. Pentru 2009 primele 10 pozitii arata astfel:
- Procter & Gamble, cu 9,73 miliarde dolari
- Unilever, 5,72 miliarde dolari
- L'Oreal, 4,04 miliarde dolari
- General Motors, 3,67 miliarde dolari
- Toyota Motor, 3,2 miliarde dolari
- Coca Cola, 2,67 miliarde dolari
- Johnson & Johnson, 2,6 miliarde dolari
- Ford Motor, 2,45 miliarde dolari
- Reckitt Benkiser, 2,37 miliarde dolari
- Nestle, 2,31 miliarde dolari
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman