Cum ar putea arata noile avioane supersonice
Data publicarii: 25-01-2010 | DiverseTransportul aerian supersonic a primit o grea lovitura la inceputul anilor 2000 cand s-a decis retragerea definitiva a aparatelor franco-britanice Concorde, dupa un accident in urma caruia au murit toti pasagerii.
Cu toate acestea, multi proiectanti de aeronave nu au abandonat ideea de a produce un alt avion supersonic, iar schitele lor indica aparate la fel de revolutionare ca si Concorde-ul la mijlocul anilor '70.
O echipa ruseasca de designeri de avioane a prezenat recent proiectul "The Fly", un concept supersonic construit pe structura unui aparat KB Tupolev. Avionul este destinat transporturilor private, avand o capacitate de doar sase persoane.
Avioanele supersonice au ca principal avantaj viteza superioara, de aproape doua ori mai mare decat a aparatelor obisnuite. Astfel, in timp ce un Boieng 747 parcurgea distanta dintre New York si Londra in 7 ore, un Concorde avea nevoie de mai putin de 3,5 ore. Viteza cu care zbura era de peste 2.000 km/h.
The Fly - click pe poza
The Fly - click pe poza
The Fly - click pe poza
The Fly - click pe poza
The Fly - click pe poza
The Fly - click pe poza
The Fly - click pe poza
The Fly - click pe poza
The Fly - click pe poza
The Fly - click pe poza
The Fly - click pe poza
The Fly - click pe poza
-
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman