Nissan va lansa noua modele de masini destinate pietei din India
Data publicarii: 06-01-2010 | AutoNissan Motor vrea sa propuna o gama de noua vehicule destinate pietei indiene, dintre care cinci ar urma sa fie construite in India, a declarat directorul de operatiuni al grupului japonez in India, Kiminobu Tokuyama, potrivit cotidianului francez Les Echos.
Nissan are o prezenta foarte scazuta pe piata indiana, unde n-a vandut anul trecut decat 400 de masini. "Sunt intrebat adesea de ce Nissan si-a intarziat atat de mult intrarea pe piata Indiei, iar eu raspund intotdeauna ca niciodata nu e prea tarziu", a declarat Tokuyama.
Al treilea constructor japonez va incepe in luna mai productia unei noi masini de mici dimensiuni in uzina sa din Madras, detinuta in parteneriat cu Renault. Volumele locale de productie ar urma sa le depaseasca anul viitor pe ale concurentului sau Honda, deoarece Nissan vrea sa transforme India in baza sa de export catre numeroase tari.
Uzina din Madras ar urma sa produca 110.000 de masini ale noului model in 2011, din care o mare parte ar trebui sa fie destinata pietei europene, apoi "intr-un viitor apropiat", productia ar urma sa urce la 180.000 de masini, a mai spus Tokuyama.
Nissan vizeaza o cota de piata de 5,5% in India, egala cu cea pe care o detine la nivel mondial. Gama de noua modele noi nu cuprinde masina low-cost, pe care Nissan si Renault si-a propus sa o lanseze in 2012 cu partenerul indian Bajaj Auto.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman