Revanzarea cadourilor de Craciun asalteaza internetul
Data publicarii: 28-12-2009 | DiverseSite-urile de comercializare on line sunt asaltate de cadourile de Craciun nedorite pe care particularii vor sa le vanda. Este un fenomen care ia amploare in fiecare an, semnaleaza luni site-ul francez ZDNet.
Pierre Kosciusko-Morizet, PDG al PriceMinister, a afirmat pentru AFP ca, in raport cu anul trecut, site-ul inregistra deja o crestere de 30% a numarului de obiecte puse in vanzare de catre particulari. 'Inainte era mai greu sa te duci intr-un magazin ca sa ti se ramburseze costul unui cadou. Pe internet, nu trebuie decat cateva secunde pentru a pune o carte in vanzare', afirma acesta.
Actualele dificultati economice contribuie si ele la acest fenomen, a explicat purtatorul de cuvant al eBay care exploateaza aceasta nisa prin crearea unei sectii speciale pe pagina sa, numita 'Mos Craciun s-a inselat?'.
PriceMinister are o rubrica denumita fara menajamente 'Sunteti deceptionati de cadourile de Craciun?'. Produsele puse in mod obisnuit in vanzare sunt obiectele culturale (carti, CD-uri, DVD-uri, jocuri video). eBay precizeaza ca desi primele cadouri nedorite apar pe site inca din 25 sau 26 decembrie, perioada de revanzare se intinde pe mai multe saptamani, pana la sfarsitul lunii ianuarie.
AGERPRES
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani