Companiile au redus la jumatate bugetul pentru cadouri spa

Data publicarii: 15-12-2009 | HR/Cariere

Cererea companiilor pentru cadourile din zona spa a scazut la jumatate anul acesta, potrivit estimarilor Lilianei Paraipan, managerul centrului Eden Spa, care spune ca daca in urma cu un an bugetul mediu al companiilor care apelau la astfel de servicii era de circa 100 de euro de persoana.

In prezent, acesta s-a redus la 50 de euro. Tendinta remarcata de oficialii Eden Spa se observa si la Cocor Spa, centrul de lux deschis anul acesta la Neptun de Cocor Media Channel, compania care detine media-fatada de pe Cocor Luxury Store din Bucuresti.

"Piata pentru aceste servicii este inca una extrem de redusa. Criza se manifesta mai degraba pe segmentul corporate, bugetele companiilor pentru angajati scazand dramatic in acest an", a declarat, pentru Business Standard, Dragos Tudorache, manager marketing si vanzari Cocor Spa. Cadourile spa din portofoliul centrului Eden Spa se fac pe baza unor carduri, sistem introdus pe piata din Romania in 2005 de Eden Spa.

In acest moment, cadourile corporate pot fi adaptate oricarui buget, incepand de la 30 de euro per persoana. Anul acesta, Eden Spa s-a extins la Sibiu, printr-o locatie in hotel Hilton, cel mai luxos hotel de cinci stele din Transilvania. Businessul Eden Spa din cadrul Hilton Sibiu este sustinut si de oferta de carduri cadou, care contine pachete de cazare cu spa, valabile pentru bucuresteni, care-si pot petrece un weekend de relaxare la Hilton Sibiu la un pret incepand cu 149 de euro de persoana.

Integral in Business Standard

Ultimele stiri pe BankNews.ro: