Cererea pentru diamante a crescut usor in an de criza
Data publicarii: 04-12-2009 | AfaceriCriza a afectat piata luxului in acest an, principalii jucatori de pe acest segment vorbind despre o scadere a vanzarilor cu pana la 40%.
"Prima parte din acest an a fost dificila, vanzarile fiind diminuate cu aproximativ 15% fata de anul trecut. Am recuperat in S2 si speram sa incheiem anul cu o cifra de afaceri la nivelul lui 2008. De altfel, putem constata ca pentru diamante cererea a crescut usor in acest an, fata de anul trecut, bijuteriile de lux fiind investitii sigure pe timp de criza", a declarat pentru Business Standard, Andreea Ionita-Loukas, manager Micri Gold, companie cu afaceri de 3,7 mil. euro anul trecut.
Un alt jucator important in piata luxului, Helvetansa, vorbeste despre vanzari mai mici cu 40% in acest an. Daca, anul trecut, cel mai scump ceas vandut de Helvetansa a fost un Turbillon Relatif, produs de Piaget, cu 220.000 de euro, in S1 din acest an, cea mai importanta comanda a producatorului elvetian a fost un ceas Daniel Roth, de 85.000 de euro. O tendinta comuna a jucatorilor din industria luxului a vizat extinderea.
Micri Gold a inaugurat cel mai mare showroom multibrand, cu piese si colectii unicat Chopard, Bvlgari, Damiani, Schoeffel, Gianni Lazzaro, Claudio Fiorentino, investitia fiind de 1 mil. lei. Preturile bijuteriilor variaza intre 400 lei, un accesoriu Chopard, si cateva sute de mii de lei pentru produsele unicat. In septembrie, Helvetansa a deschis primul magazin multibrand tot pe Calea Victoriei, in urma unei investitii de un milion de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului