Ce companii au investit cel mai mult in cercetare in 2009
Data publicarii: 01-12-2009 | InternationalPentru multe companii, cercetarea este un domeniu de prima importanta si este finantata substantial chiar si in perioade economice complicate, cu riscul sacrificarii altor divizii prin reduceri de personal sau desfiintare totala.
Conform ultimului studiu al Comisiei Europene, organizatiile cu cele mai mari fonduri alocate cercetarii si dezvoltarii de noi produse sunt cele din domeniile farmaceutic, tehnologic si auto.
Pentru toate aceste tipuri de afaceri, crearea de noi produse este vitala, orice intarziere putand duce la pierderea cotei de piata si implicit a profitabilitatii.
Potrivit analizei companiile cu cele mai mari investitii sunt:
- Toyota cu 7,5 miliarde dolari
- Microsoft, cu 6,5 miliarde dolari
- Volkswagen, cu aproape 6 miliarde dolari
- Roche, cu 5,9 miliarde dolari
- General Motors, cu 5,8 miliarde dolari
- Pfizer, cu 5,7 miliarde dolari
- Johnson & Johnson, cu 5,4 miliarde dolari
- Nokia, cu 5,3 miliarde dolari
- Ford, cu 5,2 miliarde dolari
- Novartis, cu 5,1 miliarde dolari
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice