Twitter pregateste o versiune cu plata pentru companii
Data publicarii: 25-11-2009 | MediaReteaua de microbloguri Twitter pregateste o versiune profesionala cu plata, destinata companiilor, ce va fi lansata pana la sfarsitul anului, in incercarea de a obtine venituri suplimentare fara a se concentra pe publicitate, relateaza Les Echos.
Biz Stone, co-fondatorul Twitter, a afirmat in urma cu cateva saptamani ca nu se va concentra pe introducerea de publicitate in cadrul serviciului, insa echipele lucreaza pentru elaborarea unor optiuni cu plata.
Site-ul va avea aceeasi interfata ca si cea oferita gratuit la nivel mondial, insa va prezenta noi functii, ce vor permite o analiza statistica a datelor schimbate in reteaua sociala.
Ca si serviciul Google Analytics, ce este oferit gratuit, solutia va permite profesionistilor sa-si analizeze audienta, pentru a-si monitoriza continutul si pentru a-si adapta mesajele la strategia comerciala.
Pretul abonamentelor profesionale nu a fost inca stabilit, insa noua versiune este un mijloc de a stabili un model econonomic viabil.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman