Neincrederea in sistemul bancar, cauza problemelor de business
Data publicarii: 24-11-2009 | Finante-BanciO cauza a problemelor aparute in anul 2009, pe fondul crizei economice, a fost reprezentata de neincrederea in sistemul financiar-bancar, a declarat, ieri, Melania Mirea, director pe segmentul de business pentru micro-intreprinderi din cadrul Bancii Comerciale Romane (BCR).
"In anul 2009, ne-am confruntat cu cateva situatii nu tocmai placute, in primul rand in zona reducerii marjelor datorate costurilor finantate. De asemenea, problemele au aparut si in cazul clientilor care au avut dificultati in achitarea creditelor contractate. O alta cauza a problemelor din 2009 a fost reprezentata de deteriorarea increderii in sistemul financiar bancar", a explicat Mirea. Ea spune ca multe institutii bancare sau companii au avut de ales intre a renunta la afacere sau de a privi criza economica ca pe o oportunitate.
"Am avut de ales intre a intra in panica sau a exploata criza economica drept o oportunitate. In cele din urma, s-a ales a doua varianta. Desi, inainte de criza, in sistemul bancar se prefera varianta strategiei de vanzare in cantitate cat mai mare a produselor, acum se merge mai degraba pe fidelizarea clientilor si pe cunoasterea acestora", a spus Melania Mirea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii