O banca japoneza incurajeaza angajatii sa se reproduca
Data publicarii: 20-11-2009 | DiverseAngajatii uneia dintre cele mai mari banci din Japonia, Mitsubishi UFJ, sunt incurajati de patron sa plece mai devreme de la serviciu pentru a se duce acasa "sa se inmulteasca". Acestia au primit e-mailuri din partea conducerii in care li se spunea sa plece acasa cu doua ore mai devreme si sa petreaca timpul cu partenerul de viata pentru a-si regasi pasiunea din cuplu. Campania dureaza o saptamana si are ca scop apropierea cuplurilor pentru rezolvarea problemei natalitatii.
Cu toate acestea, unii analisti sunt de parere ca este prea tarziu, deoarece populatia Japoniei scade mai rapid decat oricare alta. Guvernul japonez a incercat si el sa incurajeze familiile sa aiba copii, oferind salarii mai mari pentru parinti si construind mai multe gradinite pentru ca femeile sa nu renunte la serviciu, dar impactul a fost unul minim. Media este de 1,21 de copii nascuti pentru fiecare femeie nipona, fata de 1,34 in 2007. Daca tendinta va continua, populatia Japoniei va scadea cu 40 de milioane de oameni in urmatorii 50 de ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului