O banca japoneza incurajeaza angajatii sa se reproduca
Data publicarii: 20-11-2009 | DiverseAngajatii uneia dintre cele mai mari banci din Japonia, Mitsubishi UFJ, sunt incurajati de patron sa plece mai devreme de la serviciu pentru a se duce acasa "sa se inmulteasca". Acestia au primit e-mailuri din partea conducerii in care li se spunea sa plece acasa cu doua ore mai devreme si sa petreaca timpul cu partenerul de viata pentru a-si regasi pasiunea din cuplu. Campania dureaza o saptamana si are ca scop apropierea cuplurilor pentru rezolvarea problemei natalitatii.
Cu toate acestea, unii analisti sunt de parere ca este prea tarziu, deoarece populatia Japoniei scade mai rapid decat oricare alta. Guvernul japonez a incercat si el sa incurajeze familiile sa aiba copii, oferind salarii mai mari pentru parinti si construind mai multe gradinite pentru ca femeile sa nu renunte la serviciu, dar impactul a fost unul minim. Media este de 1,21 de copii nascuti pentru fiecare femeie nipona, fata de 1,34 in 2007. Daca tendinta va continua, populatia Japoniei va scadea cu 40 de milioane de oameni in urmatorii 50 de ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani