Lufthansa vrea sa adopte anumite practici ale companiilor low cost
Data publicarii: 17-11-2009 | InternationalLufthansa, cea mai mare companie aeriana din Germania, vrea sa adopte anumite modele practicate de companiile low cost, in special pentru zborurile europene, a declarat marti vicepresedintele grupului, Klaus Franz, citat de AFP.
Lufthansa vrea sa preia "anumite elemente exacte ale modelelor practicate de companiile low cost in anumite domenii", a explicat Franz intr-un interviu acordat cotidianului Die Welt.
Compania vrea in special sa majoreze densitatea locurilor pentru zborurile europene, prin diminuarea spatiilor pentru fiecare loc, prin reducerea spatiilor ocupate de bucatarie sau vestiare si prin reevaluarea ofertei de catering la bord.
Bauturile si gustarile vor ramane gratuite, a precizat Franz.
Lufthansa, companie grav afectata de criza, a demarat programe ample de reduceri de costuri in toate diviziile si filialele. Compania vizeaza o reducere a costurilor cu 40% in urmatorii doi ani, a mai spus Franz.
Totodata, vicepresedintele grupului estimeaza ca 2010 va fi un an dificil pentru compania germana.
"Suntem capabili sa vindem suficiente bilete, insa nu putem majora preturile. Sincer, nu observ o tendinta de imbunatatire durabila" a situatiei, a declarat Franz, intr-un alt interviu, pentru Financial Times Deutschland.
Ca urmare a crizei financiare, grupul a anuntat deja ca se asteapta la pierderi in anul finanicar 2009, in principala divizie, a transportului de pasageri.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman