Adidas va produce in Bangladesh tenisi ieftini pentru saraci
Data publicarii: 16-11-2009 | DiverseProducatorul de echipamente sportive Adidas va fabrica, in Bangladesh, tenisi pentru populatia saraca, in cadrul unui proiect de antreprenoriat social realizat cu laureatul premiului Nobel pentru pace, Muhammad Yunus, relateaza AFP.
"Adidas a decis sa lanseze in 2010 un proiect-pilot pentru dezvoltarea si comercializarea pantofilor sport in Bangladesh, ce merge in directia 'parteneriatelor sociale'", conceptul de antreprenoriat realizat de Yunus pentru rezolvarea problemelor sociale, a anuntat grupul german.
Obiectivul este "propunerea unor pantofi care sa ofere protectie impotriva infectiilor foarte nocive si raspandite, iar asta la un pret abordabil pentru populatia saraca".
Adidas nu a precizat nici pretul si nici data la care va incepe productia acestor pantofi sport, grupul precizand ca proiectul este abia la inceput. Insa presa germana sustine ca tenisii ar putea fi oferiti la un pret mai mic de un euro.
Yunus a reunit saptamana trecuta in Germania reprezentantii mai multor companii multinationale, precum Danone (industria agroalimentara), Veolia (servicii pentru mediu) si BASF (industria chimica), pentru a-si promova ideea de antreprenoriat social.
Yunus, ce a dezvoltat micro-creditele pentru persoanele sarace, vrea sa determine marile companii sa produca si sa vanda nu numai pentru a obtine un profit maxim, ci si pentru a contribui la rezolvarea problemelor sociale, incepand cu saracia.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman