Romanii cheltuiesc cei mai multi bani pe cosmetice si parfumuri
Data publicarii: 13-11-2009 | ActualitateRecesiunea economica va schimba si compartamentul de consum al romanilor in perioada Sarbatorilor de Iarna. Potrivit unui studiu realizat de compania Deloitte, cheltuielile in perioada Sarbatorilor vor creste cu 0,2%. Mare parte dintre romani sustin ca se vor orienta catre cadouri utile, cumparate din hipermarketuri. In plus, o categorie semnificativa de consumatori sustine ca va amana achizitionarea cadourilor pana dupa Sarbatori, pentru a profita de cele mai avantajoase preturi.
Internetul, folosit pentru comparatii de pret
Potrivit reprezentantilor companiei, 45% dintre romani vor fi foarte atenti, sezonul acesta, in privinta cheltuielilor, iar 68% au spus ca isi vor face cumparaturile in hipermarketuri.
In acelasi studiu se arata ca romanii vor cheltui cei mai multi bani pe produse cosmetice si parfumuri, pe locul doi clasandu-se, in topul cheltuielilor de Sarbatori, imbracamintea si incaltamintea, iar pe locul trei se claseaza bijuteriile si ceasurile. Pe lista de cumparaturi a romanilor in iarna aceasta se mai regasesc si obiecte de decor, carti, laptopuri, bilete de calatorie, alimente, bauturi si telefoane mobile.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani