Romanii cheltuiesc cei mai multi bani pe cosmetice si parfumuri
Data publicarii: 13-11-2009 | ActualitateRecesiunea economica va schimba si compartamentul de consum al romanilor in perioada Sarbatorilor de Iarna. Potrivit unui studiu realizat de compania Deloitte, cheltuielile in perioada Sarbatorilor vor creste cu 0,2%. Mare parte dintre romani sustin ca se vor orienta catre cadouri utile, cumparate din hipermarketuri. In plus, o categorie semnificativa de consumatori sustine ca va amana achizitionarea cadourilor pana dupa Sarbatori, pentru a profita de cele mai avantajoase preturi.
Internetul, folosit pentru comparatii de pret
Potrivit reprezentantilor companiei, 45% dintre romani vor fi foarte atenti, sezonul acesta, in privinta cheltuielilor, iar 68% au spus ca isi vor face cumparaturile in hipermarketuri.
In acelasi studiu se arata ca romanii vor cheltui cei mai multi bani pe produse cosmetice si parfumuri, pe locul doi clasandu-se, in topul cheltuielilor de Sarbatori, imbracamintea si incaltamintea, iar pe locul trei se claseaza bijuteriile si ceasurile. Pe lista de cumparaturi a romanilor in iarna aceasta se mai regasesc si obiecte de decor, carti, laptopuri, bilete de calatorie, alimente, bauturi si telefoane mobile.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului