83.000 de dolari pe an din purtat tricouri inscriptionate
Data publicarii: 09-11-2009 | MediaA ramane fara loc de munca nu este intotdeauna un lucru atat de grav pe cat pare la prima vedere. Un fost specialist in marketing din Florida a fost nevoit sa gaseasca rapid o solutie pentru a face fata cheltuielilor lunare dupa ce compania la care lucra a dat faliment, scrie Reuters.
Raspunsul gasit de acesta a fost infiintarea prorpiei firme de marketing, insa pe baza unui concept cu totul aparte. Jason Sadler, proprietarul www.iwearyourshirt.com, castiga cu mult peste salariul mediu din America purtand tricouri inscriptionate cu reclame comandate de companii.
Sistemul sau de promovare este extrem de simplu. In fiecare zi poarta un tricou inscriptionat cu logoul, numele sau mesajul companiei, iar pentru a obtine o vizibilitate maxima se plimba prin locurile aglomerate din oras. In plus, in timpul plimbarilor isi face cateva fotografii pe care le posteaza ca profil pe retelele sociale online.
Ingenios este nu doar modelul de marketing, ci si metoda de stabilire a tarifului. Pretul pentru o zi de reclama pleaca de la 1 dolar, pentru prima zi a anului, si ajunge la 365 dolari, corespunzator zilei de 31 decembrie.
Daca in fiecare zi are o comanda de reclama, se ajunge la un venit de 67.000 dolari la care se adauga sponzorizari lunare de 1.500 dolari. Profitul total ajunge la aproape 85.000 dolari pe an, in conditiile in care venitul mediu in SUA este de 32.000 dolari.
Sadler se gandeste deja la largirea afacerii prin angajarea altor persoane care sa poarte tricouri in zonele intens circulate din marile orase.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii