Banca Comerciala Carpatica modifica de luni programul de lucru cu clientii
Data publicarii: 05-11-2009 | Finante-BanciBanca Comerciala Carpatica (BCC) isi modifica de luni, 9 noiembrie, programul de lucru cu clientii, astfel ca unitatile bancii vor fi deschise de la ora 9 la 17 in zilele lucratoare, iar sambata si duminica vor fi inchise, a anuntat banca printr-un comunicat.
"Incepand cu data de luni, 9 noiembrie 2009, Banca Comerciala Carpatica va practica un nou program de lucru cu clientii: de luni pana vineri de la 9:00 la 17:00, iar sambata si duminica inchis", se arata in comunicatul bancii.
Banca Comerciala Carpatica (BCC) are in prezent o retea de 200 de unitati si a afisat un profit brut de circa 6 milioane lei pentru primele noua luni din 2009, de patru ori mai mare decat cel obtinut in intervalul similar al anului trecut.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice