Ce cumpara romanii de pe Internet?
Data publicarii: 05-11-2009 | LifestyleDesi comertul electronic a inregistrat scaderi ale volumului de vanzari, tot mai multi romani au inceput sa isi efectueze cumparaturile pe Internet, arata un studiu realizat de Daedalus Millward Brown. Aproape 40% din cei care obisnuiesc sa cumpere de pe Intenet se axeaza pe echipamente IT, precum calculoare sau componente pentru PC-uri, in timp ce 37%, cumpara carti, CD-uri si DVD-uri, potrivit unui comunicat remis ziare.com.
Daca barbatii comanda pe Internet materiale de constructii, femeile achizioneaza online carti, articole de imbracaminte, produse de ingrijire personala sau a casei si bilete la teatru sau concerte. Achizitia de carti, CD-uri si DVD-uri de pe Internet este mai frecventa in cadrul locuitorilor oraselor mici, acest lucru explicandu-se prin accesul mai dificil al acestora la produse de calitate prin retelele clasice de distributie. Mai mult, achizitia acestor produse este mai frecventa in cadrul persoanelor de 35-54 ani, fata de medie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice