BRD Finance blocheaza cardurile de credit Mastercard fara a anunta clientii
Data publicarii: 26-10-2009 | Finante-BanciChiar daca din cauza crizei clientii institutiilor financiare sunt tot mai putini, acestea isi permit luxul de a face in continuare abuzuri in relatia cu consumatorii. Mai multi clienti ai BRD Finance, posesori de carduri Mastercard, au constatat ca le-a fost blocat contul fara a fi anuntati. Mai mult, acestia nu au primit nici un fel de explicatii de la reprezentantii IFN-ului. "Gardianul "a cerut lamuriri despre aceste abuzuri, insa reprezentantii BRD Finance au conditionat oferirea raspunsurilor de dezvaluirea datelor de identitate ale clientilor pagubiti.
Unul dintre clientii BRD Finance care s-a confruntat cu aceasta problema a povestit ca pe data de 19 octombrie a dorit sa efectueze o plata prin intermediul cardului de credit, insa a constatat ca tranzactia ii este refuzata. Cerand explicatii la reprezentantii BRD Finance, clientul a aflat ca i-a fost blocat contul inca din data de 8 octombrie, fara sa fie instiintat de catre institutia financiara.
"Am vrut sa platesc cu cardul la cumparaturi si am constatat ca nu pot realiza aceasta tranzactie. Sunand la BRD Finance mi-au spus ca este vorba despre o problema tehnica, ce urmeaza a fi rezolvata. La scurt timp insa am primit un telefon de la reprezentantii institutiei, care mi-au spus ca mi-a fost blocat contul inca din data de 8 octombrie, iar singura explicatie ce mi-a fost data a fost aceea ca, din pacate, cardul meu face parte dintr-o lista de carduri susceptibile a fi fraudate, motiv pentru care va fi schimbat", a povestit clientul BRD Finance.
Clientul nu va putea utiliza cardul aproximativ o luna
Desi clientilor BRD Finance li s-au blocat conturile de card fara ca ei sa aiba vreo vina si fara ca macar sa fie anuntati, ei vor suporta in continuare consecintele deciziei luate de managementul institutiei, in conditiile in care IFN-ul si-a luat o marja de 20 de zile calendaristice pentru a emite un nou card in locul unuia blocat. Surse avizate ne-au declarat ca aceasta perioada lunga de timp este necesara intrucat numarul cardurilor ce urmeaza a fi schimbate din motive de posibila fraudare este foarte mare.
Practic, clientii nu vor putea relua tranzactiile cu cardul in mai putin de 30 de zile calendaristice. Mai mult, institutia i-a informat pe clientii pagubiti ca emiterea unui nou card se va face fara comision, insa acestia vor trebui sa se afle musai la domiciliu in doua zile diferite, cand le vor fi transmise prin firme de curierat noul card si pinul.
"Reprezentantii institutiei financiare mi-au spus ca imi vor trimite cardul printr-un curier, iar pinul prin alt curier, fara sa specifice vreo data. Mi-au spus totodata ca trebuie sa fiu gasit acasa pentru a intra in posesia lor. Acest lucru este imposibil pentru mine", a mai spus un client al BRD Finance.
Integral in Gardianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii