RBS Romania lanseaza un nou serviciu de operatiuni bancare prin telefon
Data publicarii: 23-10-2009 | Finante-BanciRBS Romania lanseaza un nou serviciu de operatiuni bancare prin telefon - Phone Banking - prin care clientii sai isi vor putea administra finantele personale si vor putea efectua tranzactii bancare sunand la RBS Call Centre, a anuntat banca, vineri, intr-un comunicat.
Noul serviciu se adreseaza clientilor de retail si va fi disponibil non-stop, clientii trebuind sa sune la RBS Call Centre si sa solicite tranzactia dorita. Detaliile privind contractarea acestui serviciu sunt disponibile la RSB Call Centre, pe pagina de internet a bancii sau in sucursalele sale.
Prin serviciul Phone Banking, clientii RBS au acces la conturile lor si pot efectua operatiuni bancare de transfer de fonduri, plata utilitatilor, constituire sau lichidare de depozite la termen, schimb valutar, deschidere sau inchidere de cont curent si diverse alte operatiuni, de la cele standard la cele mai complexe.
"Ceea ce ne dorim este sa dezvoltam produse si servicii care sa le ofere clientilor o mai mare mobilitate, precum si posibilitatea de a alege modul in care isi administreaza timpul si banii. Procesul a inceput acum cativa ani prin dezvoltarea canalelor alternative de efectuare a platilor", a spus directorul de retail pe Romania al RBS Romania, Haris Hanif.
Potrivit unui studiu recent, citat de RBS Romania, sase din zece romani se declara nemultumiti de timpul lor liber, majoritatea simtind ca au din ce in ce mai putin timp pe care sa il petreaca asa cum isi doresc.
In Romania, banca este prezenta pe piata din noiembrie 1995. In prezent, isi desfasoara activitatea in 15 orase prin intermediul celor 31 de unitati, dintre care trei sunt dedicate Royal Preferred Banking, precum si cu ajutorul fortei de vanzari directe.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des