Fiscul isi deschide magazin si vinde la superpret ce a confiscat
Data publicarii: 30-09-2009 | Finante-BanciO piata a chilipirurilor, chiar sub nasul autoritatilor, isi asteapta cumparatorii. Pentru cine stie sa caute, depozitele Fiscului sunt pline de bunuri confiscate care pot fi cumparate la preturi modice.
Pantofi, rochii, ciorapi, camasi, pulovere, chiloti, paturi, plapumi, jucarii pentru copii si alcool, la preturi de cateva ori mai mici decat pe piata - nu este oferta de cumparaturi a vreunui supermarket, ci doar o mica parte din produsele confiscate de Fisc si scoase la vanzare. Cea mai mare parte a marfii nu este de calitate superioara, asa ca "fitosii" nu au ce cauta in depozitele Directiilor Generale ale Finantelor Publice din toate judetele, inclusiv Capitala, acolo unde se gasesc asemenea produse. Acum, cand nevoia de bani la buget este foarte mare, autoritatile mizeaza si pe aceasta sursa de venituri, mai ales in conditiile diminuarii veniturilor pentru multi dintre romani.
"In conditii normale, nu se valorifica mai mult de 32% din aceasta marfa. Noi ne-am propus sa ajungem macar la un grad de valorificare de 50%, cu conditia sa promovam mai bine aceasta componenta a activitatii noastre", ne-a declarat Sabina Zeres, consilierul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF). E drept ca in trimestrul al doilea, autoritatile au reusit sa scoata cu peste 1,9 milioane de lei (aproximativ 450.000 de euro) mai mult din valorificarea bunurilor confiscate fata de primul trimestru. Nu sunt bani obtinuti exclusiv din vanzarea produselor aflate in depozitele si magazinele Directiilor Generale ale Finantelor Publice Judetene, ci si de pe urma caselor si terenurilor confiscate, scoase la licitatie.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului