CO2 este ecologic: Reclama TV care promoveaza dioxidul de carbon
Data publicarii: 30-09-2009 | MediuO reclama TV platita de un lobby-ist petrolier le spune americanilor ca "mai mult dioxid de carbon va duce la un Pamant mai verde". Spotul, calificat de unii comentatori ca fiind o gluma proasta , a inceput sa fie difuzat in mai multe state din SUA pentru a spune telespectatorilor ca "CO2 este ecologic".
Aceasta este o tentativa de a submina initiativa Agentiei americane de protectie a mediului, de a clasifica CO2 ca fiind poluant, deoarece un nivel ridicat in atmosfera "pune in pericol sanatatea publica".
Scopul reclamei de contracarare a acestei initiative este de a dirija votul din Senatul american.
Presa noteaza ca publicitatea a fost platita de H Leighton Steward, care pana in 2000 a fost vicepresedinte al Burlington Resources, companie petroliera din Houston cumparata de ConocoPhillips in 2006. Acesta este director onorific al grupului de lobby industrial petrolier.
Washington Post (care admite ca a acceptat o jumatate de pagina de reclama pentru grupul "CO2 este ecologic") scrie ca Steward impreuna cu alti asociati incearca sa creeze un grup caritabil.
Reclama este una memorabila: "Congresul analizeaza o lege ce va clasifica dioxidul de carbon ca poluator. Aceasta ne va costa locuri de munca. Nu exista nicio dovada stiintifica ca CO2 este poluant. De fapt, niveluri mai mari de CO2 decat acum vor ajuta ecosistemele Pamantului si vor sustine mai multe plante si animale. Actionati. Contactati-va senatorul si congresmanul acum pentru a-i reaminti ca CO2 nu inseamna poluare si ca CO2 va duce la un pamant mai verde. Mergeti pe CO2isgreen.com, pentru ca toti avem nevoie de CO2".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului