Topul celor mai antipatice branduri
Data publicarii: 23-09-2009 | MediaLantul de restaurante McDonald's este cel mai detestat brand din Marea Britanie, potrivit unui studiu realizat de compania de research FreshMinds si de publicatia "Marketing Magazine". Astfel, 46% dintre respondenti au declarat ca detesta brandul McDonald's, in timp ce 36% au sustinut ca-l iubesc, iar doar 18% nu au dorit sa-si exprime opinia cu privire la acest subiect.
Lantul de restaurante Burger King este de asemenea in topul brandurilor detestate de britanici, de vreme ce 39% dintre respondenti afirma ca-l urasc. La polul opus se afla lantul de restaurante KFC, un procent de 43% dintre respondenti declarand ca adora sa manance produsele acestuia.
In pofida cresterii numarului de site-uri de socializare in Marea Britanie, Facebook si Twitter au primit cele mai multe voturi negative din partea participantilor la studiu, 42% dintre cei intervievati spunand ca nu "agreeaza" sau "detesta" cele doua site-uri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des