Topul celor mai antipatice branduri
Data publicarii: 23-09-2009 | MediaLantul de restaurante McDonald's este cel mai detestat brand din Marea Britanie, potrivit unui studiu realizat de compania de research FreshMinds si de publicatia "Marketing Magazine". Astfel, 46% dintre respondenti au declarat ca detesta brandul McDonald's, in timp ce 36% au sustinut ca-l iubesc, iar doar 18% nu au dorit sa-si exprime opinia cu privire la acest subiect.
Lantul de restaurante Burger King este de asemenea in topul brandurilor detestate de britanici, de vreme ce 39% dintre respondenti afirma ca-l urasc. La polul opus se afla lantul de restaurante KFC, un procent de 43% dintre respondenti declarand ca adora sa manance produsele acestuia.
In pofida cresterii numarului de site-uri de socializare in Marea Britanie, Facebook si Twitter au primit cele mai multe voturi negative din partea participantilor la studiu, 42% dintre cei intervievati spunand ca nu "agreeaza" sau "detesta" cele doua site-uri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului