Ce vinde Fiscul la pret de criza
Data publicarii: 21-09-2009 | Finante-BanciStocul de marfuri confiscate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala de la datornici s-a dublat in trimestrul al doilea fata de primul, ajungand la aproape patru milioane de euro. Insa, desi preturile sunt la jumatate fata de piata, Fiscul abia reuseste sa vanda o treime din bunuri.
23 de lazi frigorifice vandute la licitatie incepand de la 300 de lei fiecare. Cateva zeci de rable, cu preturi intre 600 de lei (Alfa Romeo din 1990) si 8.000 de lei (Daewoo Espero din 1998). O brutarie vanduta pe bucati, pentru un pret de pornire total mai mic de 15.000 de euro. Sau un santier naval, la Sulina, la pachet cu trei macarale, scos la licitatie pentru mai putin de 100 mii de euro. Acestea sunt doar cateva dintre sutele de anunturi postate pe site de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), la sectiunea Anunturi/Valorificare bunuri sechestrate, pe categorii de produse si judete.
Oferta o depaseste in diversitate pe cea din hypermarketuri. Se mai pot gasi laptopuri, birouri, scaune, vitrine, unelte si echipamente industriale, suruburi, tutun, faina, bijuterii, imbracaminte si incaltaminte sau aparate de bronzat. Toate, la aproximativ jumatate de pret. Valorificarea se face prin licitatie (13,1% din cazuri in trimestrul al doilea), prin atribuire directa (72,3%) sau prin vanzare la magazinele specializate pe care Fiscul le detine in toata tara, in apropierea Directiilor de Finante Publice (7,7%). In cazul magazinelor, principala oferta consta in produse alimentare, imbracaminte si electronice, acestea fiind si produsele cele mai vandute de altfel. Astfel, in trimestrul al doilea au fost vandute alimente in valoare totala de 1,59 milioane de lei.
Integral in Business Standard
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman