Recuperatorii de creante tipa si ameninta
Data publicarii: 21-09-2009 | Finante-BanciCand tonul agresiv nu functioneaza la telefon, angajatii firmelor de profil ii ameninta pe datornici cu tribunalul. Inca de la inceputul crizei, cand persoanele cu datorii au intrat in imposibilitate de plata, a aparut un nou curent - cel al recuperatorilor agresivi. Acum, mai mult ca niciodata, firmele care recupereaza creante isi "asmut" angajatii pe restantieri pentru incasarea si celei mai mici datorii. Nu ar fi o problema daca acestia nu ar recurge si la diferite amenintari, ton agresiv si alte tertipuri de intimidare.
Mai mult, cand le sunt solicitate informatii despre creanta, o parte dintre acestia refuza sa le ofere sau omit date importante. Este si cazul unor angajati de la CreditExpress, care considera ca au tras lozul castigator apeland la amenintari.
Informatiile despre creanta se primesc la tribunal
Roxana P. ne-a povestit ca a incercat sa intervina pentru bunicul ei de 87 de ani, care a primit mai multe somatii si amenintari pentru o datorie de numai 52 de lei. "Stefan A. a tot primit, in ultima vreme, o serie de scrisori in care este amenintat ca va fi dat in judecata pentru neplata unor reviste", ne-a povestit nepoata acestuia. In momentul in care bunicul ei a sunat sa afle despre ce este vorba, i s-a raspuns scurt ca este dator si ca alte informatii va primi la tribunal. Abia la a doua incercare, i s-a spus ca totul i se trage de la o editura, care i-a trimis reviste acasa si a fost apoi somat sa le plateasca.
"Cand am intervenit eu, mi s-a spus ca este vorba despre o datorie si ca alte informatii le voi primi la tribunal. Angajata CreditExpress nu a vrut sa-mi ofere informatiile necesare pentru ca nu eram eu cea somata", ne-a mai povestit Roxana. Aceeasi poveste s-a petrecut si la Kruk International, o alta companie de recuperari, unde unii angajati se cam satura sa le dea explicatii datornicilor si incep sa-si defuleze frustrarile pe interlocutorii lor, prin diferite modalitati.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des