Bancherii nu se mai inghesuie sa-si promoveze creditele
Data publicarii: 19-09-2009 | Finante-BanciIn aceste zile ar fi trebuit sa se desfasoare o noua editie a targului de credite si oportunitati de finantare "FinFair", la care, de regula, participau bancile si institutiile financiare doritoare de clienti pentru imprumuturi.
Ei bine, ieri-dimineata, in prima zi a expozitiei asteptate, doar personalul de la receptia hotelului era prezent la World Trade Center - locul in care trebuia sa se desfasoare targul.
"Am amanat editia de acum a «FinFair», pentru ca nu am mai primit comenzi decat pentru cateva standuri", ne-au declarat organizatorii traditionali ai evenimentului, reprezentantii companiei FinMedia.
Ei spun ca, in editiile anterioare, la acest targ veneau cel putin 20-25 de expozanti, din toate categoriile de finantatori. In timp ce expozitiile cu profil imobiliar continua sa se tina, chiar daca sunt din ce in ce mai pustii, iata ca bancherii dau un semnal cat se poate de clar: nu mai vor sa-si promoveze creditele pe care, altadata, nu mai stiau cum sa le aduca in atentia clientior.
Intrebarea este ce fac bancherii cu acei bani pe care, in trecutul apropiat, ii plasau in creditele acordate firmelor si populatiei?
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului