Google vrea sa injumatateasca pretul energiei solare
Data publicarii: 15-09-2009 | MediuDincolo de notorietatea de lider in domeniul cautarilor online, Google incepe sa se contureze si ca jucator activ pe piata energiei alternative. Ultima initiativa anuntata in acest registru se refera la intentia de a eficientiza randamentul panourilor solare.
Gigantul online nu este strain de domeniul energiei solare, in urma cu doi ani investind mai multe zeci de milioane in doi producatori de panouri: eSolar si BrightSolar. Noua tinta propusa pe termen scurt este reducerea costului energiei furnizate de soare.
Pentru aceasta, laboratoarele Google lucreaza la o oglinda de calitate superioara prin care coeficientul de energie captata sa creasca, astfel incat pretul unui kilowatt sa ajunga sub 5 centi.
Contributia Google in acest proiect se ridica, pana in prezent, la 100 milioane dolari, insa reprezentantii companiei se bazeaza totodata si pe participarea statului american, care a anuntat investitii de peste 20 miliarde dolari in surse regenerabile de energie.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice