Taxiurile nu mai au acces de miercuri in parcarile Aeroportului Otopeni
Data publicarii: 09-09-2009 | ActualitateTaxiurile nu mai au acces de miercuri in parcarile Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti si este interzisa orice practica de abordare si preluare a clientilor in perimetrul aeroportuar, au anuntat reprezenatntii aeroportului.
Potrivit reprezentantilor Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti, accesul autoturismelor taxi in parcarile publice ale aeroportului se interzice incepand cu data de 10 septembrie, conform prevederilor art.1, al. 4 din Normele de aplicare a Legii nr. 38/2003 privind transportul in regim de taxi si in regim de inchiriere.
De asemenea, este interzisa orice practica de abordare si preluare a clientilor in perimetrul aeroportuar de catre taximetristi sau interpusi, conform art. 3, al. 3 din acelasi act normativ.
"In 10 septembrie va fi publicat anuntul privind organizarea si desfasurarea procedurii de licitatie in vederea atribuirii permiselor de acces auto pentru desfasurarea activitatii de transport persoane in regim de taxi de la Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti", au declarat reprezentantii aeroportului.
Administratia fiecarui aeroport va selecta transportatorii autorizati in regim de taxi si va dispune masurile necesare interzicerii accesului taximetristilor cu autoturismele taxi in parcarile publice aferente terminalelor de pasageri, potrivit unui proiect de ordin al ministrului transporturilor.
Ministrul transporturilor, Radu Berceanu, a emis la inceputul lunii februarie proiectul de ordin pentru aplicarea prezentelor norme, ca fiecare administratie aeroportuara, prin serviciile sale specializate, sa organizeze, in functie de specificul sau teritorial, activitatea de transport de persoane in regim de taxi in incinta proprie, astfel incat sa se asigure transportul permanent de persoane intre localitatile de autorizare a transportatorilor autorizati si aeroport.
Astfel, administratia fiecarui aeroport, in functie de modul de organizare a incintei proprii, va identifica resursele necesare si va asigura amenajarea de statii de debarcare a persoanelor care sunt transportate la aeroport in regim de taxi, indiferent de localitatea de unde acestia sosesc. Durata de stationare in statiile de debarcare se va limita la maximum 5 minute, timp suficient si necesar exclusiv pentru debarcarea persoanelor transportate la aeroport, potrivit proiectului de ordin.
De asemenea, dupa operatiunea de debarcare, autovehiculul taxi va trebui sa paraseasca imediat si neconditionat statia de debarcare. Administratia fiecarui aeroport va amenaja o zona de grupare a autovehiculelor taxi in vederea parcarii temporare a acestora pana la intrarea in locul de asteptare pentru preluarea persoanelor de la aeroport. Acest loc va fi amenajat sub forma unui parc sau flux, care nu va fi situat in proximitatea terminalelor de pasageri.
In plus, administratia fiecarui aeroport va dispune masurile necesare interzicerii accesului tuturor taximetristilor cu autoturismele taxi in parcarile publice aferente terminalelor de pasageri. Permisul de acces auto va fi eliberat numai de catre administratia fiecarui aeroport si va putea fi suspendat/anulat numai de catre aceasta administratie, in conditiile nerespectarii regulamentului impus de fiecare aeroport.
De asemenea, permisul de acces auto va putea fi eliberat pentru o perioada de maximum 5 ani, insa vizarea acestuia va fi efectuata anual de catre administratia fiecarui aeroport.
Permisul de acces auto va fi obligatoriu afisat la loc vizibil si permanent pe parbrizul autovehiculului. Lista cu tarifele practicate va fi in mod obligatoriu afisata la loc vizibil si permanent la bordul fiecarui autovehicul taxi autorizat, pe exteriorul acestuia, precum si in locurile de asteptare, se mai arata in document.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des